Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДФС у Харківській області протягом січня - червня 2019 року

05.07.2019

З початку року до органів Головного управління ДФС у Харківській області надійшло 495 письмових звернень громадян, що на 69 звернень менше, ніж за аналогічний період 2018 року (426 звернень). Із загальної кількості звернень - 364 заяви, 131 скарга.

Проаналізувавши питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДФС у Харківській області з початку 2019 року, можна зробити висновок, що це питання:

-         щодо податкової політики – 344 звернень ( 69,5%), з яких найбільша кількість звернень стосується інформування про ухилення від сплати податків – 195 звернень (56,7%) та  контрольно-перевірочної роботи – 86 звернень (25,0%);

-         єдиного соціального внеску - 5 звернення (1,0%);

-         інших питань, що належать до компетенції ДФС - 6 звернень – (1,2%);

-         щодо виконання судових рішень – 1 звернення (0,2%);

-         соціальна політика - 1 звернення (0,2%);

-         праця і заробітна плата – 7 звернень (1,4%);

-         забезпечення дотриманості законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 1 звернення (0,2%);

-         діяльності центральних органів виконавчої влади – 130 звернень (26,3%), в тому числі 128 звернень (або 98,5 %) відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень; 2 звернення (або 1,5%) – на недоліки у роботі ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій.

За результатами розгляду звернень, що надійшли до органів ГУ ДФС у Харківській області:

155 звернень (31,3%) – вирішено позитивно,

2 зверненням (0,4%) - відмовлено у задоволенні;

241 зверненню (48,7 %) – дано роз’яснення,

10 звернень (2,0 %) – переслане за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»,

25 звернень (5,1 %) - не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”

62 звернення (12,5 %) – знаходяться на виконанні.

З початку року до органів ГУ ДФС у Харківської області надійшла 131 скарга, (що на 113 скарг більше, ніж за аналогічний період минулого року (18), в тому числі 128 скарг(97,7%) на дії, бездіяльність посадових осіб органів ГУ ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень, 2 скарги (1,5%) на недоліки у роботі ДФС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організації, 1 інші скарги (0,8%).