Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДФС у Харківській області зі зверненнями громадян протягом січня - березня 2019 року

08.04.2019 -

З початку року до органів Головного управління ДФС у Харківській області  надійшло 201 письмове звернення громадян, що на 41 звернення більш, ніж за аналогічний період 2018 року (160 звернень). Із загальної кількості звернень - 165 заяв та 36 скарг.

Проаналізувавши  питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДФС у Харківській області з початку 2019 року, можна зробити висновок, що це питання:

-          щодо податкової політики 156 звернення (77,6 %) (в тому числі:

інформування про ухилення від сплати податків 96 звернень (61,5%); контрольно-перевірочної роботи (в т.ч. щодо штрафних санкцій, проведення перевірок) 34 звернення (21,8%); реєстрації та обліку платників податків 5 звернень (3,2 %);

-          єдиного соціального внеску 4 звернення (2 %);

-          інших питань, що належать до компетенції ДФС 1 звернення (0,5 %)

-          діяльності центральних органів виконавчої влади  36 звернень (17,9 %) (в тому числі 35 звернень (або 97,2 %) відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень; 1 звернення (або 2,7%) – на недоліки у роботі ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій);

-          праця і заробітна плата 3 звернення (1,5%);

-          соціальна політика 1 звернення (0,5%).

 За результатами розгляду звернень, що надійшли до органів ГУ ДФС у Харківській області:

47 звернення (14,5%) – вирішено позитивно,

2 звернень (1,1%) - відмовлено у задоволенні;

58 звернень (65,1 %) – дано роз’яснення,

2 звернення (7,5 %) – пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»,

12 звернень (2,3 %) - звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”

80 звернень (11,2 %) – знаходяться на виконанні.

 З початку року до органів ГУ ДФС у Харківської області надійшло 36 скарг, (що на 31 скаргу більш, ніж за аналогічний період минулого року), в тому числі 35 скарг на дії, бездіяльність посадових осіб органів ГУ ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень, 1 на недоліки у роботі ДФС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організації.

За результатами розгляду скарг заявникам надані ґрунтовні роз’яснення. Відповіді на скарги надані без порушення термінів виконання.