Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДФС у Харківській області зі зверненнями громадян протягом січня - грудня 2018 року

10.01.2019 -

З початку року до органів Головного управління ДФС у Харківській області  надійшло 915 письмових звернень громадян, що на 227 звернень менше, ніж за аналогічний період 2017 року (1142 звернень). Із загальної кількості звернень - 875 заяв, 38 скарг та 2 пропозиції.

Проаналізувавши  питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДФС у Харківській області з початку 2018 року, можна зробити висновок, що це питання:

-          щодо податкової політики (694 звернення - 75,8 %) (в тому числі:

інформування про ухилення від сплати податків (386 звернень – 42,2 %); контрольно-перевірочної роботи (в т.ч. щодо штрафних санкцій, проведення перевірок) (150- звернень 16,4 %); реєстрації та обліку платників податків (27 звернень- 2,9 %);

-          єдиного соціального внеску (42 звернення- 4,6 %);

-          інших питань, що належать до компетенції ДФС (36 звернень - 3,9 %)

-          діяльності центральних органів виконавчої влади  (35 звернень – 3,8 %) (в тому числі 30 звернень (або 3,2 %) відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень; 3 звернення (або 0,3%) – на недоліки у роботі ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій), кадрова політика 2 звернення (або 0,2%)

-          та інші питання.

 За результатами розгляду звернень, що надійшли до органів ГУ ДФС у Харківській області:

133 звернення (14,5%) – вирішено позитивно,

10 звернень (1,1%) - відмовлено у задоволенні;

569 звернень (65,1 %) – дано роз’яснення,

11 звернень (1,2 %) – повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»,

69 звернення (7,5 %) – пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»,

21 звернень (2,3 %) - звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”

102 звернень (11,2 %) – знаходяться на виконанні.

 З початку року до органів ГУ ДФС у Харківської області надійшло 38 скарг, (що на 10 скарг більше, ніж за аналогічний період минулого року), в тому числі 30 скарг на дії, бездіяльність посадових осіб органів ГУ ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень, 4 - на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб органів ГУ ДФС у Харківській області, 3 на недоліки у роботі ДФС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організації, 1 інші скарги.

За результатами розгляду скарг заявникам надані ґрунтовні роз’яснення. Відповіді на скарги надані без порушення термінів виконання.