Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДФС у Харківській області зі зверненнями громадян протягом січня - вересень 2018 року

09.10.2018 -

З початку року до органів Головного управління ДФС у Харківській області  надійшло 621 письмових звернень громадян, що на 265 звернень менше, ніж за аналогічний період 2017 року (886 звернень). Із загальної кількості звернень - 599 заяв, 21 скарг та 1 пропозиції.

Проаналізувавши  питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДФС у Харківській області з початку 2018 року, можна зробити висновок, що це питання:

-          щодо податкової політики 505 звернення  (81,3 %) (в тому числі:

інформування про ухилення від сплати податків (270 звернень – 53,5 %); контрольно-перевірочної роботи (в т.ч. щодо штрафних санкцій, проведення перевірок) (126- звернень 25 %); реєстрації та обліку платників податків (22 звернення – 4,3 %);

-          єдиного соціального внеску 36 звернень ( 5,8 %);

-          інших питань, що належать до компетенції ДФС 35 звернень ( 5,6 %);

-          діяльності центральних органів виконавчої влади  22 звернень  (3,5 %) (в тому числі 18 звернень (або 81,8 %) відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень; 4 звернення (або 18,1%) – на недоліки у роботі ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій), кадрова політика 1 звернення (або 0,1%);

-          та інші питання.

 За результатами розгляду звернень, що надійшли до органів ГУ ДФС у Харківській області:

79 звернення (12,7%) – вирішено позитивно,

10 звернень (1,6%) - відмовлено у задоволенні;

409 звернень (65,9 %) – дано роз’яснення,

6 звернень (1,3 %) – повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»,

62 звернення (10 %) – пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»,

18 звернень (2,9 %) - звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”

37 звернень (5,6 %) – знаходяться на виконанні.

 З початку року до органів ГУ ДФС у Харківської області надійшло 21 скарга, (що на 6 скарг більше, ніж за аналогічний період минулого року), в тому числі 13 скарги на дії, бездіяльність посадових осіб органів ГУ ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень, 4 - на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб органів ГУ ДФС у Харківській області, 3 на недоліки у роботі ДФС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організації, 1 інші скарги.

За результатами розгляду скарг заявникам надані ґрунтовні роз’яснення. Відповіді на скарги надані без порушення термінів виконання.