Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДФС у Харківській області зі зверненнями громадян протягом січня - червня 2018 року

09.07.2018 -

З початку року до органів Головного управління ДФС у Харківській області  надійшло 426 письмових звернень громадян, що на 211 звернень менше, ніж за аналогічний період 2017 року (637 звернень). Із загальної кількості звернень - 407 заяв, 18 скарг та 1 пропозиція.

Проаналізувавши  питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДФС у Харківській області з початку 2018 року, можна зробити висновок, що це питання:

-          щодо податкової політики (328 звернень- 77,0 %) (в тому числі:

інформування про ухилення від сплати податків (153 звернення- 35,9 %); контрольно-перевірочної роботи (в т.ч. щодо штрафних санкцій, проведення перевірок) (95- звернень 22,3 %); реєстрації та обліку платників податків (14 звернень- 3,3 %);

-          єдиного соціального внеску (32 звернення- 7,5 %);

-          інших питань, що належать до компетенції ДФС (30 звернень - 7,0 %)

-          діяльності центральних органів виконавчої влади  (13 звернень – 3,1 %) (в тому числі 12 звернень (або 2,8 %) відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень; 1 звернення (або 0,2%) – на недоліки у роботі ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій);

-          та інші питання.

 За результатами розгляду звернень, що надійшли до органів ГУ ДФС у Харківській області:

61 звернення (14,3%) – вирішено позитивно,

8 звернень (1,9%) - відмовлено у задоволенні;

226 звернень (53,1 %) – дано роз’яснення,

5 звернень (1,2 %) – повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»,

44 звернення (10,3 %) – пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»,

14 звернень (3,3 %) - звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”

68 звернень (16,0 %) – знаходяться на виконанні.

З початку року до органів ГУ ДФС у Харківської області надійшло 18 скарг, (що на 2 скарги більше, ніж за аналогічний період минулого року), в тому числі 12 скарг на дії, бездіяльність посадових осіб органів ГУ ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень, 4 - на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб органів ГУ ДФС у Харківській області

За результатами розгляду скарг заявникам надані ґрунтовні роз’яснення. Відповіді на скарги надані без порушення термінів виконання.