Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Інформаційно-аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян за січень-лютий 2018 року в органах Головного управління ДФС у Харківській області

13.03.2018

За січень - лютий 2018 року до органів ГУ ДФС у Харківській області надійшло 100 письмових звернень громадян, що на 166 звернень менше, ніж за відповідний період 2017 року (266 звернень), з них: 97 заяв (97,0%), 2 скарги (2,0 %), 1 пропозиція (1,0 %).

Безпосередньо до ГУ ДФС у Харківській області надійшло 69 звернень громадян (69,0% від загальної кількості звернень). До державних податкових інспекцій в районах міста й області надійшло 31 звернення громадян (31,0% від загальної кількості звернень).

З початку 2018 року надійшло від громадян 2 скарги (без врахування апеляцій), в тому числі 1- на дії, бездіяльність посадових осіб. На корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб органів ГУ ДФС у Харківській області скарг не надходило. За січень- лютий 2018 року надійшло на 7 скарг менше, ніж за відповідний період 2017 року (9 скарг).

Більшість звернень стосувалось: податкової політики (82 звернення або 82,0% від загальної кількості звернень, з них 31 звернення або 31,0 % відносно контрольно-перевірочної роботи, 28 звернень або 28,0 %  – інформування про ухилення від сплати податків, 7 звернень або 7,0% – щодо реєстрації та обліку платників податків, 3 звернення або 3,0% – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків та інші питання.

Всі письмові звернення, які надійшли до органів ГУ ДФС у Харківській області розглянуті згідно чинного законодавства.

У переважній більшості звернень, що надійшли від громадян не зазначено їх соціальний стан.

В органах ГУ ДФС у Харківській області працює “Приймальня громадян”, де відбуваються прийоми громадян посадовими особами органів ГУ ДФС у Харківської області та виїзні особисті прийоми посадовими особами згідно затверджених графіків прийому.

За січень - лютий 2018 року керівництвом органів ГУ ДФС у Харківській області проведено 7 особистих прийомів за ініціативою громадян, що на 3 прийоми більше ніж за відповідний період 2017 року (4 прийоми).

До посадових осіб органів ГУ ДФС за січень- лютий 2018 року звернулось  7 громадян, а саме 5 громадян (або 71,4 % від загальної кількості громадян) які звернулись на особистому прийомі та які за соціальним статусом відносяться до підприємців, 1 громадянин (або 14,3 %) – до пенсіонерів, 1 громадянин (або 14,3 %)- до робітників. 

Під час особистих прийомів громадянами піднімалися питання відносно єдиного податку – 3 ( або 42,8% від загальної кількості звернень на особистому прийомі), штрафних санкцій - 1 (14,3%), єдиного соціального внеску– 2 (28,6%), інших питань,що належать до компетенції ДФС - 1 (14,3%).

Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам з питань податкового законодавства та інших питань в усіх районах області працюють Центри обслуговування платників (далі-ЦОП), в яких постійно проводиться консультаційна робота з платниками податків. В цих ЦОП розміщено інформаційні стенди для платників податків. Інформацію постійно підтримують в актуальному стані.

Систематично проводяться семінари для платників податків та працівників органів ГУ ДФС Харківського регіону, під час яких розглядаються питання організації роботи зі зверненнями громадян. Також органами ГУ ДФС у Харківській області проводяться прес-конференцій, зустрічі з трудовими колективами, засідання «круглого столу».

Під час „гарячих” телефонних ліній з питань, з якими звертаються громадяни, працівниками органів ГУ ДФС у Харківській області надаються  роз`яснення  законодавства в межах компетенції.

Питання, які найчастіше порушуються у зверненнях, висвітлюються у ЗМІ, в тому числі на радіо, на телебаченні, в мережі Інтернет.

 завантажити довідку