Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Інформаційно-аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян за січень - грудень 2017 року в органах Головного управління ДФС у Харківській області

09.01.2018

За 2017 рік до органів ГУ ДФС у Харківській області надійшло 1142 письмових звернень громадян, що на 647 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року (1789 звернень), з них: 1120 заяви (98,0%), 18 скарг (1,6 %), 4 пропозиція (0,4 %).

Безпосередньо до ГУ ДФС у Харківській області надійшло 671 звернень громадян (58,8% від загальної кількості звернень). До державних податкових інспекцій в районах міста й області надійшло 471 звернення громадян (41,2% від загальної кількості звернень).

З початку 2017 року надійшло від громадян 18 скарг (без врахування апеляцій), в тому числі 12 на дії, бездіяльність посадових осіб та 2- на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб органів ГУ ДФС у Харківській області. За січень- грудень 2017 року надійшло  на 58 скарг менше, ніж за відповідний період 2016 року (76 скарги).

Більшість звернень стосувалось: податкової політики (967 звернень або 84,7% від загальної кількості звернень, з них 365 звернення або 32,0 %  – інформування про ухилення від сплати податків, 260 звернень або 22,8 % відносно контрольно-перевірочної роботи, 83 звернення або 7,3% – щодо реєстрації та обліку платників податків, 50 звернень або 4,4% – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, 20 звернень або 1,8%- щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки), діяльності центральних органів виконавчої влади відносно дії або бездіяльності посадових осіб органів ДФС (12 звернень або 1,1%) та інші питання.

Всі письмові звернення, які надійшли до органів ГУ ДФС у Харківській області розглянуті згідно чинного законодавства.

У переважній більшості звернень, що надійшли від громадян не зазначено їх соціальний стан.

В органах ГУ ДФС у Харківській області працює “Приймальня громадян”, де відбуваються прийоми громадян посадовими особами органів ГУ ДФС у Харківської області та виїзні особисті прийоми посадовими особами згідно затверджених графіків прийому.

Посадовими особами органів ГУ ДФС Харківської області проведено 42 особистих прийоми.

Кількість звернень до керівництва на особистих прийомах за ініціативою громадян зменшились у порівняні з минулим роком на 87 (з 129 до 42).

До посадових осіб органів ГУ ДФС за 9 місяців 2017 року звернулось 42 громадян, а саме  16 громадян (або 38,1 % від загальної кількості громадян) які звернулись на особистому прийомі та які за соціальним статусом відносяться до робітників, 13 громадян (або 30,95 %) – до пенсіонерів, 9 громадян (або 21,43 %)- до підприємців, 2- громадянин (або 4,76%)- до безробітних ,  1- громадянин (або 2,38%) – до працівників органів ДФС, 1- громадянин (або 2,38%)- до фізичних осіб, які провадять незалежну підприємницьку діяльність. 

Під час особистих прийомів громадянами найчастіше піднімалися питання відносно плати за землю – 6 ( або 14,29% від загальної кількості звернень на особистому прийомі), проведення перевірок - 6 (14,29%), податку на додану вартість – 4 (або 9,52%), інформування про ухиленні від сплати податків – 4 (9,52%), тощо.

Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам з питань податкового законодавства та інших питань в усіх районах області працюють Центри обслуговування платників (далі-ЦОП), в яких постійно проводиться консультаційна робота з платниками податків. В цих ЦОП розміщено інформаційні стенди для платників податків. Інформацію постійно підтримують в актуальному стані.

Систематично проводяться семінари для платників податків та працівників органів ГУ ДФС Харківського регіону, під час яких розглядаються питання організації роботи зі зверненнями громадян. Також органами ГУ ДФС у Харківській області проводяться прес-конференцій, зустрічі з трудовими колективами, засідання «круглого столу».

Під час „гарячих” телефонних ліній з питань, з якими звертаються громадяни, працівниками органів ГУ ДФС у Харківській області надаються  роз`яснення  законодавства в межах компетенції.

Питання, які найчастіше порушуються у зверненнях, висвітлюються у ЗМІ, в тому числі на радіо, на телебаченні, в мережі Інтернет.