Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування

Інформаційно-аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян за січень 2017 року

09.02.2017

За січень 2017 року в органи ГУ ДФС у Харківській області надійшло 104 письмове звернення. У порівнянні з минулим роком, загальна кількість звернень зменшилась на 37 одиниць.
Безпосередньо до ГУ ДФС у Харківській області надійшло 62,5% звернень від їх загальної кількості.
За січень 2017 року надійшло від громадян 2 скарги (без врахування апеляцій)- на дії, бездіяльність посадових осіб. У порівнянні з минулим роком, загальна кількість скарг зменшилась  на 1 (з 3 до 2).
Більшість звернень стосувалось: податкової політики (81 звернення – 77,9% від загальної кількості звернень, з них 23 звернень або 22,1 % відносно контрольно-перевірочної роботи, 17 звернення або 16,3 %  – інформування про ухилення від сплати податків), діяльності центральних органів виконавчої влади відносно дії або бездіяльності посадових осіб органів ДФС (2 звернення або 1,9%) та інші питання.
Всі письмові звернення, які надійшли до органів ГУ ДФС у Харківській області розглянуті згідно чинного законодавства.
У переважній більшості звернень, що надійшли від громадян не зазначено їх соціальний стан.
В органах ГУ ДФС у Харківській області працює “Приймальня громадян”, де відбуваються прийоми громадян посадовими особами органів ГУ ДФС у Харківської області та виїзні особисті прийоми посадовими особами згідно затверджених графіків прийому.
До посадових осіб органів ГУ ДФС за січень 2017 року звернулось 4 громадянина, в тому числі 2 громадян за соціальним статусом відносяться до підприємців (або 50,0%), 2 громадянина (або 50,0%)- до пенсіонерів.
Під час особистих прийомів громадянами піднімалися питання відносно контрольно перевірочної роботи – 2 ( або 50,0% від загальної кількості звернень на особистому прийомі), праці та заробітної плати - 1 (25,0 %), діяльності центральних органів влади – 1 (25,0%).
Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам з питань податкового законодавства та інших питань в усіх районах області працюють Центри обслуговування платників (далі-ЦОП), в яких постійно проводиться консультаційна робота з платниками податків. В цих ЦОП розміщено інформаційні стенди для платників податків. Інформацію постійно підтримують в актуальному стані.
Систематично проводяться семінари для платників податків та працівників органів ГУ ДФС Харківського регіону, під час яких розглядаються питання організації роботи зі зверненнями громадян. Також органами ГУ ДФС у Харківській області проводяться прес-конференцій, зустрічі з трудовими колективами, засідання «круглого столу».
Під час „гарячих” телефонних ліній з питань, з якими звертаються громадяни, працівниками органів ГУ ДФС у Харківській області надаються  роз`яснення  законодавства в межах компетенції.
Питання, які найчастіше порушуються у зверненнях, висвітлюються у ЗМІ, в тому числі на радіо, на телебаченні, в мережі Інтернет.