Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування

Реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції

16.06.2016

Реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, а також актів організаційно-розпорядчого характеру ведеться централізовано за допомогою автоматизованої системи електронного документообігу, яка функціонує в Державній фіскальній службі України, або за допомогою інших автоматизованих систем.

Документи у структурних підрозділах ДФС формуються у справи згідно із затвердженою номенклатурою.

Відповідно до встановленого порядку здійснюється відбір, облік, архівне зберігання та використання документів на усіх видах матеріальних носіїв інформації, що створюються структурними підрозділами, а також передача на державне зберігання документів, віднесених до Національного архівного фонду України, Державного архіву України.

 

Види інформації, яку зберігає  ОДПІ Головного управління  ДФС у Харківській області.

1. Інформація про  ОДПІ ГУ ДФС у Харківській  області:

1.1. функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності;

1.2. інформація про організаційну структуру, прізвища, імена, по батькові, номери службових телефонів, адреси електронної пошти керівників  ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області, управлінь, самостійних відділів, секторів (крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом);

1.3. положення про структурні підрозділи  ОДПІ (крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом).

2. Інформація про діяльність  ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області :

2.1. регламент роботи;

2.2. плани роботи;

2.3. звіти про виконання планів роботи;

2.4. інформація про наради, конференції, семінари, брифінги, круглі столи, прямі телефонні лінії, що проводяться  ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області відповідно до компетенції структурного підрозділу.

3. Інформація про апаратні наради    ОДПІ ГУ ДФС у Харківській  області :

3.1. інформація про склад наради;

3.2. плани проведення засідань нарад.

4. Розпорядчі документи ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області (крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом).

5. Інформація про доступ до публічної інформації:

5.1. організація забезпечення доступу фізичних, юридичних осіб, об’єднань без статусу юридичної особи до публічної інформації;

5.2. звіти щодо задоволення запитів на інформацію;

5.3. перелік відомостей, що становлять службову інформацію;

5.4. форма для подання запиту на отримання публічної інформації,  розпорядником якої є ОДПІ  ГУ ДФС у Харківській області;

5.5. інформація про систему обліку публічної інформації, що знаходиться у володінні   ГУ ДФС у Харківській області;

5.6. порядок складання та подання запитів на отримання публічної інформації, розпорядником якої є  ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області області;

5.7. порядок оскарження дій чи бездіяльності розпорядника інформації.

6. Інформація про розгляд звернень громадян  ОДПІ ГУ ДФС у Харківській  області:

6.1. аналітично-звітна інформація щодо стану розгляду звернень та особистого прийому громадян  в  ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області;

6.2. графік прийому громадян;

6.3. порядок прийому громадян;

 7. Інформація з питань кадрової роботи та державної служби: інформація щодо вакансій, порядку та умов проходження конкурсу на заміщення вакантних посад.

8. Інформація про адміністративні послуги, що надаються в  ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області:

8.1. форми і зразки документів, необхідних для надання адміністративних послуг, та правила їх заповнення;

8.2. перелік адміністративних послуг, що надаються в ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області;

9. Інформація з питань планово-фінансової діяльності, матеріально-технічного забезпечення:

9.1. інформація про фінансові ресурси (структура та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо);

9.2. інформація про результативні показники виконання бюджетних програм;

9.3. інформація, пов’язана з проведенням процедур закупівель послуг, яка підлягає оприлюдненню відповідно до вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель».

 10. Реквізити вхідних та вихідних документів   ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області.