Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задоволені Ви регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua)?

ЦОП Ізюмської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області

14.10.2013
Адреса:

64309, м.Ізюм, вул.Покровська, 32

 

Схема проїзду:  

В м.Харкові від автовокзалу біля ст.метро "Індустріальна" автобусом "Харків-Ізюм" або "Харків-Барвінкове"

В м.Ізюм від автовокзалу ст."Ізюм" до Центральної площі міста, приміщення готелю "Крем’янець"

 

Контакти:

Консультант-модератор (щодо надання послуг) –телефон: (05743)-5-80-24     

Приймальня громадян (щодо запису на прийом до посадових осіб) –телефон: (05743)-5-80-24

Електронна пошта для подання письмових звернень в електронному вигляді відповідно до вимог ст.5 Закону України від 02.10.1993 №393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами та доповненнями внесеними Законом України від 05.07.2015 №577-VIII):   kh.zvernennya_2014@sfs.gov.ua

Публічна інформація (щодо доступу до публічної інформації) –телефон: (05743)-5-80-24

Електронна пошта для подання запитів на отримання публічної інформації:  kh.publicinfo_2014@sfs.gov.ua

Електронна пошта: kh.dpi2014@sfs.gov.ua

Графік роботи:

З метою забезпечення безперешкодного функціонування ЦОП, безпеки працівників, залучених до роботи в ЦОП та їх відвідувачів в умовах суспільної напруги, враховуючи той факт, що Ізюмська ОДПІ обслуговує райони, що знаходяться на кордоні з країною-агресором та тимчасово окупованими територіями (Донецька обл.), відповідно до розпорядження КМУ від 02.12.2015 №1275  та на період проведення антитерористичної операції, Ізюмською ОДПІ  встановлений  наступний  тимчасовий графік прийому відвідувачів ЦОП (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг):

 понеділок, вівторок, середа та  четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.,

Перерва з 13.00-до 13.45

 п'ятниця  з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.,

 субота, неділя – вихідний.


Адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників

№ з/п

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Зразок заяви

1. 

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (1)

Завантажити 

Завантажити

2. 

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (2)

Завантажити 

Завантажити

3. 

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій (3)

Завантажити 

Завантажити

4. 

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій (11-04)

Завантажити 

Завантажити

5. 

Реєстрація розрахункових книжок (11-05)

Завантажити 

Завантажити

6. 

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (17-01)

Завантажити 

Завантажити

7. 

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (17-02)

Завантажити 

Завантажити

8. 

Реєстрація платника єдиного податку (15/17-08)

Завантажити 

Завантажити

9. 

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку (15/17-09)

Завантажити 

Завантажити

10. 

Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій (15-01)

Завантажити 

Завантажити

11. 

Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій (15-02)

Завантажити 

Завантажити

12. 

Підтвердження статусу податкового резидента України (15/17-07)

Завантажити 

Завантажити

13. 

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) (13)

Завантажити 

Завантажити

14. 

Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань (14)

Завантажити 

Завантажити

15. 

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) (15/17-06)

Завантажити 

Завантажити

16. 

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (16)

Завантажити 

Завантажити

17.

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (23-01)

Завантажити 

Завантажити

 

Адміністративні послуги для отримання яких у Головному управлінні ДФС у Харківській області можна звернутися через Центр обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання:

№ з/п

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Зразок заяви

1.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (101)

Завантажити 

заява подається в довільній формі

завантажити примірний зразок

2.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (102)

Завантажити 

заява подається в довільній формі

завантажити примірний зразок

3.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (103)

Завантажити


 

заява подається в довільній формі

завантажити примірний зразок

4.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання (104)

Завантажити

заява подається в довільній формі

 

завантажити примірний зразок

 

5.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання  спирту) (105)

Завантажити 

заява подається в довільній формі

завантажити примірний зразок

6.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання  спирту) (106)

Завантажити 

заява подається в довільній формі

завантажити примірний зразок

7.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (107)

Завантажити 

заява подається в довільній формі

завантажити примірний зразок

8.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання (108)

Завантажити

заява подається в довільній формі

завантажити примірний зразок

 

9.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (109)

Завантажити 

заява подається в довільній формі

завантажити примірний зразок

10.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (110)

Завантажити 

заява подається в довільній формі

завантажити примірний зразок

11.

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (111)

Завантажити

заява подається в довільній формі

завантажити примірний зразок

12.

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання (112)

Завантажити

заява подається в довільній формі

завантажити примірний зразок

13.

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання (113)

 

Завантажити

 

 

Завантажити

Завантажити


Акредитований Центр сертифікації ключів (щодо надання послуг електронного цифрового підпису) –

телефон: (05743)-5-80-31    

Графік роботи :

Понеділок - четверг  09.00 - 18.00

П’ятниця                 09.00 - 16.45

обідня перерва:       13.00 - 13.45

Субота, неділя:       вихідний