Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Понад 46 тисяч харків’ян скористалися послугами електронного кабінету платника

11.03.2019 -

Про це повідомили в Головному управлінні фіскальної служби Харківської області. Так, з початку поточного року послугами безкоштовного сервісу «Електронний кабінет» скористались 46,2 тис. платників податків, які подали за допомогою сервісу понад 126,2 тис. документів податкової звітності до територіальних органів ДФС у Харківській області.

«Електронний кабінет» – сервіс, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податків у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів і смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Знайти «Електронний кабінет» можна за адресою http://cabinet.sfs.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДФС України.

Вхід до особистого кабінету здійснюється платником при наявності електронного цифрового підпису (ЕЦП), який можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, а також безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України http://acskidd.gov.ua.

Користуючись сервісами «Електронного кабінету», платники мають можливість дистанційного надання податкових декларацій до територіальних органів ДФС, реєстрації податкових накладних в ЄРПН, перевірки стану розрахунків з бюджетом, здійснення сплати податків та зборів тощо.

На сьогодні для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, що надає такі можливості:

- он-лайн доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДФС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи, скориставшись сервісом «Автозаповнення Декларації на основі даних ДФС»;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.