Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Порядок відшкодування у разі втрати міжнародного поштового відправлення (посилки) або порушення строків доставки посилки

31.01.2019 -

Харківська митниця ДФС інформує, що усі оператори поштового зв’язку незалежно від їх організаційно-правової форми користуються рівними правами і виконують однакові обов’язки відповідно до законодавства України. Оператори забезпечують доступ користувачів до інформації про тарифи, правила надання послуг поштового зв’язку, строки пересилання поштових відправлень, режими роботи об’єктів поштового зв’язку, заборонені до пересилання предмети, відповідальність операторів перед користувачами тощо.

Крім цього, порядок надання послуг поштового зв’язку, права та обов’язки операторів поштового зв’язку і користувачів послуг поштового зв’язку, а також регулювання відносин між ними визначено Правилами надання послуг поштового зв’язку, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 року № 270 зі змінами, відповідно до яких:

оператор поштового зв’язку за невиконання чи неналежне виконання послуг поштового зв’язку несе відповідальність перед користувачами послуг поштового зв’язку згідно із законом;

будь-яка інформація про поштове відправлення, поштовий переказ, відправника (найменування, поштова адреса) надається лише адресату або його законному представнику за його заявою;

адресат має право за додаткову плату подати заяву про розшук відправленого йому реєстрованого поштового відправлення, поштового переказу;

користувач послуг поштового зв’язку має право: на одержання інформації про порядок і строк надання послуг поштового зв’язку, звернутися для захисту своїх прав як споживача до територіального органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів, а також до суду, оскаржити неправомірні дії працівників поштового зв’язку в порядку, встановленому законом.

Відповідно до митного законодавства заяви фізичних та юридичних осіб розглядаються в установленому порядку:

щодо матеріальних претензій, порядку і термінів проходження міжнародного поштового відправлення – операторами поштового зв’язку;

щодо нарахованих митних платежів і затриманих чи вилучених митницею предметів – митними органами.

Таким чином, з питань, щодо матеріальних претензій, порядку та термінів проходження міжнародних поштових відправлень необхідно звертатись до оператора поштового зв’язку, послугами якого скористався відправник при відправленні міжнародного поштового відправлення, або до оператора поштового зв’язку України, з яким цим іноземним оператором укладено угоду (договір) про обмін міжнародними поштовими відправленнями.