Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задоволені Ви регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua)?

Видача картки платника податків - одна з найпопулярніших послуг у ЦОП Центральної ОДПІ м. Харкова

11.09.2018

Центр обслуговування платників Центральної ОДПІ надає повний спектр адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг, здійснює прийом звітності, вхідної кореспонденції та видачу ключів електронно-цифрового підпису.

Найпопулярнішою є послуга - видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Фахівцями Центральної ОДПІ м. Харкова протягом січня – серпня 2018 року цю послугу було надано 12 679 громадянам, за серпень її отримали 1 199 громадян.

Подати документи для проведення реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, отримати картку платника податків, консультацію щодо переліку необхідних документів або заповнення Облікової картки № 1ДР можливо в ЦОП Центральної ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області за адресами: пр. Науки, 9 та вул. Петра Болбочана, 25. Прийом документів здійснюється: понеділок, вівторок та четвер з 09:00 до 18:00, перерва : з 13:00 до 13:45, кожна перша субота місяця з 09:00 до 13:00.