Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Пріоритетний напрямок - якість та комфорт в наданні послуг платникам податків

25.05.2018

 «Надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг, впровадження прогресивних методів і форм обслуговування та створення сприятливих умов для платників податків є пріоритетними завданнями у діяльності Східної ОДПІ м. Харкова», - зазначила в.о. начальника ОДПІ Ольга Андрєєвська.

Протягом січня - квітня поточного року до Центру обслуговування платників Східної ОДПІ м. Харкова для отримання адміністративних послуг звернулось майже 111 тис. відвідувачів.

Найчастіше мешканці Індустріального, Немишлянського, Основ’янського та Слобідського районів звертаються до Центру обслуговування платників для отримання облікової картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. З початку поточного року було надано майже 9 тис. таких послуг.

«Активними відвідувачами Центру обслуговування є підприємці, що застосовують спрощену систему оподаткування, – 1715 осіб звернулися для реєстрації платника єдиного податку і 2767 для отримання витягу з реєстру платників єдиного податку», - відзначила очільник інспекції та підкреслила, що сервіси від Державної фіскальної служби покликані зробити обслуговування платників податків якісним та доступним й закликала до активного використання електронних сервісів у своїй діяльності.