Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

У Харківській ОДПІ розгляд звернень громадян на особливому контролі

11.01.2018

З початку року до Харківської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області надійшло на розгляд 90 письмових звернення громадян, що на 12 звернень більше ніж за відповідний період 2016 року (78 звернень), з них: 87 заяви ( 96,7%), 3 скарга (3,3%), пропозицій немає (0%).

Основні питання, які порушуються у зверненнях: інформування щодо можливих порушень норм чинного законодавства та ухилення від сплати податків.

При розгляді звернень громадян фахівцями інспекції вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян.

На особистому прийомі за січень-грудень 2017 року здійснено 3 прийоми громадян з нарахування земельного податку та питання підписання договору про визнання електронних документів. Питання вирішено позитивно.

Скарги, повторні звернення, неодноразові звернення, колективні звернення на особистий прийом керівництва не надходили.