Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Податківці Київської ОДПІ розглянули 45 запитів громадян на одержання публічної інформації

27.12.2017

За одинадцять місяців 2017 року до інспекції надійшло 45 запитів, у т.ч. 19 запитів поштою та 8 запитів – електронною поштою. В розрізі категорій запитувачів 26 запитів надійшло від фізичних осіб, ще 19 – від юридичних. Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо реєстраційних даних платників податків; діяльності  підприємств; відомостей про третіх осіб; суми нарахованих податків тощо.

За результатами розгляду задоволено 31 запит на отримання публічної інформації, на підставі статті 22 Закону відмовлено в задоволенні 8 запитів.

Фахівці Київської ОДПІ нагадують, що згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації», цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».

Деякі запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання консультацій з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками: правовими підставами; визначенням понять; формами; строком розгляду; змістом; вимогами оформлення; оплатністю тощо.

Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо), мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян», а запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Київська  ОДПІ м. Харкова

ГУ ДФС у  Харківській області