Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Податківці Київської ОДПІ розглянули 45 запитів громадян на одержання публічної інформації

27.12.2017

За одинадцять місяців 2017 року до інспекції надійшло 45 запитів, у т.ч. 19 запитів поштою та 8 запитів – електронною поштою. В розрізі категорій запитувачів 26 запитів надійшло від фізичних осіб, ще 19 – від юридичних. Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо реєстраційних даних платників податків; діяльності  підприємств; відомостей про третіх осіб; суми нарахованих податків тощо.

За результатами розгляду задоволено 31 запит на отримання публічної інформації, на підставі статті 22 Закону відмовлено в задоволенні 8 запитів.

Фахівці Київської ОДПІ нагадують, що згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації», цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».

Деякі запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання консультацій з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками: правовими підставами; визначенням понять; формами; строком розгляду; змістом; вимогами оформлення; оплатністю тощо.

Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо), мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян», а запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Київська  ОДПІ м. Харкова

ГУ ДФС у  Харківській області