Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

В Східній ОДПІ за податковими послугами до Центрів обслуговування платників щомісяця звертаються тисячі громадян

14.11.2017

Для забезпечення комфортних умов для платників податків  у Східній ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області області функціонують Центри обслуговування платників, у яких надаються адміністративні, консультативні та  інформаційні послуги. Протягом січня-жовтня 2017 року у центрах зафіксовано 641052 звернень громадян – мешканців міста та районів. Відвідувачам фахівці ЦОП надали 37407 адміністративних послуг.  

Серед адмінпослуг найбільшою популярністю наразі користуються такі, як видача громадянам карток платників податків з присвоєнням реєстраційного номера платника (станом на початок листопада їх видано 22352), реєстрація платників єдиного податку (зареєстровано 3118 платників), надання витягу з реєстру платників єдиного податку (надано 9097 витягів), реєстрація книг обліку розрахункових операцій (зареєстровано 2946 книги) тощо.

«Надання адміністративних послуг є одним з найважливіших завдань у взаємовідносинах податкових органів Державної фіскальної служби з платниками податків. Тому, аби громадяни та підприємницька громада мали змогу працювати у комфортних умовах, ми намагаємося забезпечити у ЦОП  якісне і швидке надання усього спектру адміністративних та інформаційно-комунікаційних послуг», – відзначила в.о. начальника Східної ОДПІ м. Харкова Ольга Андрєєвська.

Так, у центрах створені всі умови для якісного обслуговування платників. Усе необхідне – реєстрація, консультації, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок, робота приймальні громадян – зосереджене в одному місці. У зонах очікування є місця для заповнення документів та заяв. Там же є зразки заповнених заяв та декларацій, а також інформаційні картки адміністративних послуг. Необхідна відвідувачам інформація розміщується на стендах  і постійно оновлюється.

Координацію та контроль за своєчасним та якісним обслуговуванням, оперативне реагування на проблемні питання, а також надання допомоги відвідувачам у ЦОПах здійснюють консультанти-модератори.

Крім того, у Центрах обслуговування платників оформлено інформаційні та тематичні стенди з корисною інформацією. Для зручності платників забезпечено доступ до мережі Інтернет, обладнані місця для заповнення звітності та очікування.

Нагадуємо, що Центри обслуговування платників розміщений за адресою: м. Харків, вул. Бекетова буд 1, телефон 94-09-91 та вул. Дізельна буд. 1, телефон  784-48-93. Режим роботи ЦОПів: з понеділка по четвер з 9-00 до 18-00 год., у п‘ятницю з 9-00 до 16-45 год., у суботу – з 9 до 13 год., обідня перерва – з 13-00 до 13-45 год., неділя – вихідний.