Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

З початку року до Київської ОДПІ надійшло 58 письмових звернень громадян

12.09.2017

Одним із пріоритетних напрямків роботи органів ДФС України є кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявника та забезпечення зворотного зв’язку органів влади з громадськістю.

Фахівці управління обслуговування платників Київської ОДПІ звертають увагу, що громадяни, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», надсилають письмові звернення поштою або передають до податкової інспекції особисто. Також, їх можна надсилати за допомогою засобів електронного зв’язку.

Загальними вимогами для усіх таких звернень є те, що у них має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником чи заявниками із зазначенням дати. В електронному зверненні також має слід вказати електронну поштову адресу, на яку заявнику буде надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення - не вимагається.

Однак, електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії з підписом заявника та зазначенням дати. Цього вимагає наказ Міністерства фінансів України від 11.02.2016 № 52. «Е-звернення» можна надіслати за адресою: kh.zvernennya_2031@sfs.gov.ua.

Впродовж восьми місяців цього року до Київської ОДПІ надійшло 58 письмових звернень громадян, що на 26 менше аналогічного періоду минулого року. Половина з них – звернення стосовно ухилення від сплати податків. Кожне звернення, що надійшло на адресу ОДПІ, було ретельне розглянуто у встановлені законодавством терміни та надані вичерпні відповіді.