Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

В Центральній ОДПІ м. Харкова за січень – квітень поточного року було надано 2750 адміністративних послуг з питань реєстрації РРО

23.05.2017

Про це повідомив начальник Центральної ОДПІ м. Харкова Юрій Зайцев. За його словами, з початку року в Центрах обслуговування платників податків було надано 402 послуги щодо реєстрації РРО, 1941 – з реєстрації книг обліку розрахункових операцій та 407 – з реєстрації розрахункових книжок.

Очільник зауважив, що зростання останнім часом попиту саме на цей вид послуг не випадковий. Адже Законом України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» зокрема, внесено зміни до п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України, відповідно до якого застосування реєстраторів розрахункових операцій є обов’язковим для фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту. При цьому, 8-го травня 2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16 березня 2017 року № 231 «Про затвердження переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій».

Довідково: Постанова № 231 опублікована 07.04.2017 в газеті «Урядовий кур’єр» № 66. З текстом Постанови № 231 можна ознайомитись, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

Центральна ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області