Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Харківська митниця ДФС: звернення до антикорупційного сервісу Державної фіскальної служби України «Пульс»

03.09.2019

За 8 місяців 2019 року до сервісу “Пульс” надійшло 52 запити щодо діяльності Харківської митниці ДФС, що на 22 запити більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Запити стосувались наступних підрозділів:

Підрозділ

8 міс.
2018 року

8 міс.

2019 року

Динаміка
(+, - од.)

МП "Щербаківка"

15

7

-8

МП "Харків-автомобільний"

1

21

+20

УОМКО

0

2

+2

УПМП та МВ

3

2

-1

МП «Харків-аеропорт»

4

4

0

МП «Куп’янськ»

0

2

+2

СРЗтаЗДПІ

0

2

+2

МП «Харків-залізничний»

0

1

+1

УАМПтаМТР

0

4

+4

УФБОЗ

0

1

+1

МП “Плетенівка”

7

0

-7

МП “Харків-центральний”

0

4

+4

ВРП

0

2

+2

Всього

30

52

+22

Запити стосувались наступних питань:

1) щодо затримки митного оформлення – ..…………… 41 (80 %);

2) черги на митних постах та пунктах пропуску – ……. 3 (4 %);

3) порушення митних правил – ………………………… 3 (6 %);

4) щодо інших питань роботи митниці – ……………………… 5 (10 %).

За серпень 2019 року  до сервісу “Пульс” надійшло 2 запити щодо діяльності Харківської митниці ДФС, що на 5 запитів менше, ніж за аналогічний період минулого року.

На всі запити надаються ґрунтовні відповіді у встановлені законодавством строки.