Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Інформаційно-аналітична довідка про розгляд запитів на публічну інформацію за січень-грудень 2018 р.

15.01.2019

До органів ГУ ДФС у Харківській області у січні - грудні 2018 року відповідно до Закону України від 13.01.2011р. № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закону України № 2939-VI) надійшло поштою, факсом, електронною поштою, за телефоном та особисто 1788 запита на інформацію (у тому числі до ГУ ДФС у Харківській області надійшло 1296 запита на інформацію, або 72,5 % від загальної чисельності запитів на інформацію), а саме :

-         від юридичних осіб – 1381 (або 77,2 %);

-         від громадян – 332 (або 18,6 %);

-         від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації – 70 (або 3,9%);

-         від об'єднань громадян без статусу юридичної особи – 4 (або 0,2 %)

-         від представників засобів масової інформації – 1 (або 0,1 %).

Відповіді на запити були надані відповідно до вимог Закону України № 2939-VI.

Інформацію надано на 1030 запитів, відмовлено у наданні інформації на 609 запитів (у зв’язку з тим, що вони не відповідали визначенню публічної інформації або належали до інформації з обмеженим доступом), надіслано належним розпорядникам інформації – 142, опрацьовується (термін перенесено відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України              № 2939-VI) – 7 запитів. Встановлено, що запити надходили переважно з м. Харкова та Харківської області, м. Києва та м. Дніпро.

Найчастіше до органів ДФС у Харківській області зверталися із запитаннями щодо надання:

- інформацію щодо сплати деяких видів податків і зборів;

- інформацію відносно посадових осіб органів ГУ ДФС у Харківській області;

- інформації щодо штатної чисельності органів ГУ ДФС у Харківській області;

- інформації щодо проведення перевірок суб’єктів господарської діяльності, які перебувають на обліку в ГУ ДФС у Харківській області;

- інформації щодо сум донарахованих податків та штрафних санкцій;

- інформацію щодо використання кошторису (бюджетних коштів);

- копій розпорядчих документів та/або документів з кадрових питань.