Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Інформаційно-аналітична довідка про розгляд запитів на публічну інформацію за січень-листопад 2018 р.

10.12.2018

До органів ГУ ДФС у Харківській області у січні - листопаді 2018 року відповідно до Закону України від 13.01.2011р. № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» надійшло поштою, факсом, електронною поштою, за телефоном та особисто 1742 запита на інформацію ( в тому числі до ГУ ДФС у Харківській області надійшло 1250 запита на інформацію, або 71,8 % від загальної чисельності запитів на інформацію), а саме :

-         від юридичних осіб – 1354 (або 77,7 %);

-         від громадян – 313 (або 18,0 %);

-         від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації – 70 (або 4,0%);

-         від об'єднань громадян без статусу юридичної особи – 4 (або 0,2 %)

-         від представників засобів масової інформації – 1 (або 0,1 %)

Відповіді на запити були надані відповідно до вимог Закону України від 13.01.2011р. № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації».

Інформацію надано на 996 запита, відмовлено у наданні інформації на 602 запита (у зв’язку з тим, що вони не відповідають визначенню публічної інформації або належать до інформації з обмеженим доступом), надіслано належним розпорядникам інформації – 142. Встановлено, що запити надходили переважно з м. Харкова та Харківської області, м. Києва та м. Дніпро.

Найчастіше до органів ДФС у Харківській області зверталися із запитаннями щодо надання:

- інформації щодо органів ГУ ДФС у Харківській області;

- інформацію щодо сплати деяких видів податків і зборів;

- інформацію відносно посадових осіб органів ГУ ДФС у Харківській області;

- інформації щодо штатної чисельності органів ГУ ДФС у Харківській області;

- інформації щодо проведення перевірок суб’єктів господарської діяльності, які перебувають на обліку в ГУ ДФС у Харківській області;

- інформації щодо сум донарахованих податків та штрафних санкцій;

- інформацію щодо використання кошторису (бюджетних коштів);

- копій розпорядчих документів та/або документів з кадрових питань.