Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Інформаційно-аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян за січень- вересень 2017 року

09.10.2017

Інформаційно-аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян за січень- вересень 2017 року

За 9 місяців 2017 року до органів ГУ ДФС у Харківській області надійшло 886 письмових звернень громадян, що на 458 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року (1344 звернень), з них: 864 заяви (97,52%), 18 скарг (2,03 %), 2 пропозиція (0,45 %).

Безпосередньо до ГУ ДФС у Харківській області надійшло 58,0% звернень від їх загальної кількості. До державних податкових інспекцій в районах міста й області надійшло 42,0% від загальної кількості звернень.

З початку 2017 року надійшло від громадян 18 скарг (без врахування апеляцій), в тому числі 9 на дії, бездіяльність посадових осіб та 2- на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб органів ГУ ДФС у Харківській області. За січень- вересень 2017 року надійшло  на 46 скарг менше, ніж за відповідний період 2016 року (64 скарги).

Більшість звернень стосувалось: податкової політики (744 звернень – 83,9% від загальної кількості звернень, з них 203 звернень або 22,9 % відносно контрольно-перевірочної роботи, 270 звернення або 30,5 %  – інформування про ухилення від сплати податків, 64 звернень або 7,2% – щодо реєстрації та обліку платників податків, 42 звернень або 4,7% – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків), діяльності центральних органів виконавчої влади відносно дії або бездіяльності посадових осіб органів ДФС (12 звернень або 1,4%) та інші питання.

Всі письмові звернення, які надійшли до органів ГУ ДФС у Харківській області розглянуті згідно чинного законодавства.

У переважній більшості звернень, що надійшли від громадян не зазначено їх соціальний стан.

В органах ГУ ДФС у Харківській області працює “Приймальня громадян”, де відбуваються прийоми громадян посадовими особами органів ГУ ДФС у Харківської області та виїзні особисті прийоми посадовими особами згідно затверджених графіків прийому.

Посадовими особами органів ГУ ДФС Харківської області проведено 33 особистих прийомів.

Кількість звернень до керівництва на особистих прийомах за ініціативою громадян зменшились у порівняні з минулим роком на 80 (з 113 до 33).

До посадових осіб органів ГУ ДФС за 9 місяців 2017 року звернулось 33 громадянина, а саме  15 громадян (або 45,5 % від загальної кількості громадян) які звернулись на особистому прийомі та які за соціальним статусом відносяться до робітників, 8 громадян (або 24,2 %)- до підприємців, 7 громадян (або 21,2 %) – до пенсіонерів, 1- громадянин (або 3,03%) – до працівників органів ДФС, 1- громадянин (або 3,03%)- до фізичних осіб, які провадять незалежну підприємницьку діяльність,  1- громадянин (або 3,03%)- до безробітних . 

Під час особистих прийомів громадянами найчастіше піднімалися питання відносно плати за землю – 6 ( або 18,2% від загальної кількості звернень на особистому прийомі),  податку на додану вартість – 4 (або 12,1%),  проведення перевірок - 4 (12,1%), інформування про ухиленні від сплати податків – 3 (9,1%), тощо.

Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам з питань податкового законодавства та інших питань в усіх районах області працюють Центри обслуговування платників (далі-ЦОП), в яких постійно проводиться консультаційна робота з платниками податків. В цих ЦОП розміщено інформаційні стенди для платників податків. Інформацію постійно підтримують в актуальному стані.

Систематично проводяться семінари для платників податків та працівників органів ГУ ДФС Харківського регіону, під час яких розглядаються питання організації роботи зі зверненнями громадян. Також органами ГУ ДФС у Харківській області проводяться прес-конференцій, зустрічі з трудовими колективами, засідання «круглого столу».

Під час „гарячих” телефонних ліній з питань, з якими звертаються громадяни, працівниками органів ГУ ДФС у Харківській області надаються  роз`яснення  законодавства в межах компетенції.

Питання, які найчастіше порушуються у зверненнях, висвітлюються у ЗМІ, в тому числі на радіо, на телебаченні, в мережі Інтернет.