Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Інформаційно-аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян за січень- квітень 2017 року

11.05.2017

Інформаційно-аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян за січень- квітень 2017 року

За січень - квітень 2017 року до органів ГУ ДФС у Харківській області надійшло 475 письмових звернень громадян, що на 132 звернення менш, ніж за відповідний період 2016 року (607 звернень), з них: 460 заяв (96,8%), 13 скарг (2,8 %), 2 пропозиції (0,4 %).

Безпосередньо до ГУ ДФС у Харківській області надійшло 64,21% звернень від їх загальної кількості. До державних податкових інспекцій в районах міста й області надійшло 35,79% від загальної кількості звернень.

З початку 2017 року надійшло від громадян 13 скарг (без врахування апеляцій), в тому числі 9 на дії, бездіяльність посадових осіб, 2- на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб органів ГУ ДФС у Харківській області та 2 скарги - інше. В січні-квітні 2017 року надійшло на 8 скарг менше, ніж за відповідний період 2016 року (21 скарга).

Більшість звернень стосувалось: податкової політики (394 звернення – 83% від загальної кількості звернень, з них 115 звернень або 24,2 % відносно контрольно-перевірочної роботи, 131 звернення або 27,6 %  – інформування про ухилення від сплати податків, 27 звернень або 5,7% – щодо реєстрації та обліку платників податків, 21 звернення або 4,4% – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків), діяльності центральних органів виконавчої влади відносно дії або бездіяльності посадових осіб органів ДФС (9 звернень або 1,9%) та інші питання.

Всі письмові звернення, які надійшли до органів ГУ ДФС у Харківській області розглянуті згідно чинного законодавства.

У переважній більшості звернень, що надійшли від громадян не зазначено їх соціальний стан.

В органах ГУ ДФС у Харківській області працює “Приймальня громадян”, де відбуваються прийоми громадян посадовими особами органів ГУ ДФС у Харківської області та виїзні особисті прийоми посадовими особами згідно затверджених графіків прийому.

Посадовими особами органів ГУ ДФС Харківської області проведено 13 особистих прийомів.

Кількість звернень до керівництва на особистих прийомах за ініціативою громадян зменшились у порівняні з минулим роком на 57 (з 70 до 13).

До посадових осіб органів ГУ ДФС за січень - квітень 2017 року звернулось 5 громадян (або 38,5% від загальної кількості громадян, які звернулись на особистому прийомі), які за соціальним статусом відносяться до підприємців, 4 громадянина (або 30,8 %) – до робітників, 3 громадянина (або 23%) – пенсіонери, 1- громадянин (або 7,7%) – до працівників органів ДФС. 

Під час особистих прийомів громадянами найчастіше піднімалися питання відносно проведення перевірок - 2 (15,4% від загальної кількості звернень на особистому прийомі), праці та заробітної плати - 2 (15,4%), податку на додану вартість - 1 (7,7 %), податок на доходи фізичних осіб – 1 (7,7%), реєстраційні номери облікових карток платників податків – 1 (7,7%), інформування про ухиленні від сплати податків – 3 (23 %), виконання судових рішень -1 (7,7%), єдиний соціальний внесок – 1 (7,7%), діяльність центральних органів виконавчої влади – 1 (7,7%).

Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам з питань податкового законодавства та інших питань в усіх районах області працюють Центри обслуговування платників (далі-ЦОП), в яких постійно проводиться консультаційна робота з платниками податків. В цих ЦОП розміщено інформаційні стенди для платників податків. Інформацію постійно підтримують в актуальному стані.

Систематично проводяться семінари для платників податків та працівників органів ГУ ДФС Харківського регіону, під час яких розглядаються питання організації роботи зі зверненнями громадян. Також органами ГУ ДФС у Харківській області проводяться прес-конференції, зустрічі з трудовими колективами, засідання «круглого столу».

Під час „гарячих” телефонних ліній з питань, з якими звертаються громадяни, працівниками органів ГУ ДФС у Харківській області надаються роз`яснення  законодавства в межах компетенції.

Питання, які найчастіше порушуються у зверненнях, висвітлюються у ЗМІ, в тому числі на радіо, на телебаченні, в мережі Інтернет.