Територіальні органи ДФС
у Харківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Інформаційно-аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян за січень- березень 2017 року

03.04.2017

Інформаційно-аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян за січень- березень 2017 року

За січень - березень 2017 року до органів ГУ ДФС у Харківській області надійшло 359 письмових звернень громадян, що на 50 зверненнь менш, ніж за відповідний період 2016 року (409 звернень), з них: 346 заяви (96,38%), 11 скарг (3,06 %), 2 пропозиція (0,56 %).

Безпосередньо до ГУ ДФС у Харківській області надійшло 66,6% звернень від їх загальної кількості. До державних податкових інспекцій в районах міста й області надійшло 33,4% від загальної кількості звернень.

З початку 2017 року надійшло від громадян 11 скарг (без врахування апеляцій), в тому числі 9 на дії, бездіяльність посадових осіб та 2- на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб органів ГУ ДФС у Харківській області. В січні-березні 2017 році надійшло на 3 скарги менше , ніж за відповідний період 2016 року (14 скарг).

Більшість звернень стосувалось: податкової політики (293 звернень – 81,6% від загальної кількості звернень, з них 93 звернення або 25,9 % відносно контрольно-перевірочної роботи, 91 звернення або 25,3 %  – інформування про ухилення від сплати податків, 16 звернень або 4,5% – щодо реєстрації та обліку платників податків, 15 звернень або 4,2% – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків), діяльності центральних органів виконавчої влади відносно дії або бездіяльності посадових осіб органів ДФС (9 звернень або 2,5%) та інші питання.

Всі письмові звернення, які надійшли до органів ГУ ДФС у Харківській області розглянуті згідно чинного законодавства.

У переважній більшості звернень, що надійшли від громадян не зазначено їх соціальний стан.

В органах ГУ ДФС у Харківській області працює “Приймальня громадян”, де відбуваються прийоми громадян посадовими особами органів ГУ ДФС у Харківської області та виїзні особисті прийоми посадовими особами згідно затверджених графіків прийому.

Посадовими особами органів ГУ ДФС Харківської області проведено 9 особистих прийомів.

Кількість звернень до керівництва на особистих прийомах за ініціативою громадян зменшились у порівняні з минулим роком на 28 (з 37 до 9).

До посадових осіб органів ГУ ДФС за І квартал 2017 року звернулось 3 громадянина (або 33,3% від загальної кількості громадян,які звернулись на особистому прийомі), які за соціальним статусом відносяться до підприємців, 3 громадянина (або 33,3 %) – до робітників, 2 громадянина (або 22,2 %) – пенсіонери, 1- громадянин (або 11,1%) – до працівників органів ДФС. 

Під час особистих прийомів громадянами найчастіше піднімалися питання відносно проведення перевірок - 2 (22,2% від загальної кількості звернень на особистому прийомі), праці та заробітної плати - 2 (22,2%), податку на додану вартість - 1 (11,1 %), інформування про ухиленні від сплати податків – 1 (11,1 %), виконання судових рішень -1 (11,1%), тощо.

Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам з питань податкового законодавства та інших питань в усіх районах області працюють Центри обслуговування платників (далі-ЦОП), в яких постійно проводиться консультаційна робота з платниками податків. В цих ЦОП розміщено інформаційні стенди для платників податків. Інформацію постійно підтримують в актуальному стані.

Систематично проводяться семінари для платників податків та працівників органів ГУ ДФС Харківського регіону, під час яких розглядаються питання організації роботи зі зверненнями громадян. Також органами ГУ ДФС у Харківській області проводяться прес-конференцій, зустрічі з трудовими колективами, засідання «круглого столу».

Під час „гарячих” телефонних ліній з питань, з якими звертаються громадяни, працівниками органів ГУ ДФС у Харківській області надаються  роз`яснення  законодавства в межах компетенції.

Питання, які найчастіше порушуються у зверненнях, висвітлюються у ЗМІ, в тому числі на радіо, на телебаченні, в мережі Інтернет.